![]() |
| Pipo Mini Rodini. Takki, housut, windfleece, lapaset ja sormikkaat Polarn O. Pyret. Hokeyboot GoreTex tennarit Tretorn. |
Mietin aluksi joskos tarvitsisimme vielä toisen vk-setin tai haalarin, niihin kamalimpiin sade -ja kurakeleihin. Mutta koska Kaapo on ainakin tähän saakka ihan mielellään pitänyt noita pahamaineisia kurahousuja, luotamme jatkossakin niihin. Mietintälistalla on vielä sydvesti.
![]() |
| Kurahousut -ja hanskat Polarn O. Pyret. Kumisaappaat Hummel. |
Kaupunkiretkille pitäisi vielä miettiä jotain takkia. Kevääksi ja kesäksi tarvitaan myös ainakin yhdet Converset ja Vanssin tarralenkkarit.
![]() |
| Takki Zara, aurinkolasit Rayban junior, tennarit Converse, reppu Fjällräven. |
Jokos teiltä alkaa löytymään kaikki tarvittava varustus tulevaan välikauteen? Mitä löytyy, mihin tuotteisiin ja merkkeihin luotatte ja mitä vielä uupuu?
Minttu




























